فرشته ی زیبا


فرشته ی زیبا


دانلود تیتراژ تصویری زبان اصلی سریال ارورا

 

 

 

 

DOWNLOAD

 


 


نظرات شما عزیزان:

Paria <3
ساعت9:40---23 آذر 1390
سلام سارا جون. وبت خیلی قشنگه خیلی دوسش دارم. میشه لطفا کلیپ ترجمه ی اهنگ ویکی و مارتینو بذاری؟
پاسخ:باشه عزیزم حتما!


انا
ساعت15:17---22 آبان 1390
ميشه ادرس سايت نقاب اناليا رو برام بنويسي

من عاشق سريال نقاب اناليام ولي هيچ وقت پيداش نكردمپاسخ:عزیزم آدرس اینه:neghab-analia.loxblog.com


Elizabeth
ساعت22:26---24 مهر 1390
میتونی برام آهنگ بین سزار و بلانکا رو بزاری.ممنون توپ تر از وبلاگ سریال نقاب آنالیاپاسخ:آره حتما پست بعدیم اینه عزیزم!

salinaz
ساعت14:39---16 مهر 1390
سلام گلم وب جالبی داری ممنون که سر زدی من خیلی دنبال این تیتراژ بودم مر30پاسخ:خواهش میکنم گلممم!!!

رومینا
ساعت23:20---6 مهر 1390
لورنزو میدونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:آره لورنزو میدونه!!!!


ژاله
ساعت10:58---4 مهر 1390
سلام عزیزم خوبی؟دلم برات تنگ شده.مدرسه چطوره؟راضی هستی؟پاسخ:مرسی گلم!منم خییییلیییییی دلم برات تنگ شده!مدرسه هم عالیه!

رومینا
ساعت19:55---3 مهر 1390
عزیزم این با تیترار شانت تی وی فرق داره میشه تیترار شانت رو هم بذاری؟؟راستی از ارورا چه خبر؟کاش زودتر ارورا و لورنزو عروسی کنن دوباره سریالو ببینم
پاسخ:الان هم میتونی ببینی چون دروغاشون تموم شد لورنزو میدونه فقط یک ارورا وجود داره!


آدری
ساعت18:34---3 مهر 1390
اومدم عزیززززم راستی بیا انجمن جنرال ثبت نام کن من هم اونجا هستم .. بدووووو زود بیا
پاسخ:خب آدرسشو بده لطفا!


ژاله
ساعت19:01---2 مهر 1390
سلام گلم خوبی؟ببخشید چند روز نبودم خیلی قشنگ بود عزیزم مرسی
پاسخ:سلام خواهر جوووونمم!!خواهش میکنم!! I LOVE YOU!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: SaRa | تاريخ: دو شنبه 2 / 7برچسب:, | موضوع: <-PostCategory-> |